Logo

Een beeldmerk of logo is een grafische uiting die met een bedrijfs- of productnaam dan wel met een organisatie geassocieerd wordt.

Huisstijl

De huisstijl is gebaseerd op de identiteit van een bedrijf of organisatie. Hierbij gaat om de visuele zaken. Van typografie tot kleurgebruik en fotografie. Ook de tone-of-voice van je boodschap hoort hierbij. Alle communicatie uitingen, online en offline, dragen uit waar jij voor staat.

Consult

Al jaren werken we met diverse programma’s die ons helpen te communiceren. Met elkaar en met de klant. Er is zoveel mogelijk! Door al deze mogelijkheden is het juist belangrijk aan een huisstijl vast te houden. Mensen helpen en begeleiden om uiteindelijk zelfstandig aan de slag te gaan met oog voor de identiteit van het bedrijf.

Concept ontwikkeling

Concept betekent ontwerp, beeld, constructie of symbool, idee of geuite mening. Het is de formulering van een idee door middel van beeld en woorden.

Creatie

Grafische vormgeving is creƫren.
Het omzetten van jouw communicatieboodschap naar een grafisch aantrekkelijk beeld.

Merkidentiteit

Een merkidentiteit is niets anders dan jouw merkkern heel duidelijk verwoord en gevormd. Een sterke merkidentiteit is eentje waarmee mensen zich kunnen identificeren en willen verbinden. Het beschrijft wie je bent, wat je drijft en wat je betekent voor anderen.